Sollentuna Norra terminsavslutning våren 2021

6 juni, 2021 av Lars Thunberg

Foto: Sara Naeslund Lems
Sollentuna Norra terminsavslutning våren 2021 hölls lördagen den 5 juni i Edsbergsparken, Sollentuna. Även denna sommar på Corona-säkert vis tyvärr utan att föräldrar och familj kunde vara med. Vi hoppas att nästa våravslutning kan vara mer normal och kanske med övernattning.

Ordförande Per Billing skriver:

Tack alla scouter, ledare och andra som hjälpt till på olika sätt under terminen
Vi hade en ledarsamling efter scouternas avslutningar där vi försökte titta framåt
Vi har utmaningar framför oss, det är väldigt länge sedan det fanns så många scouter i kåren som vi kommer vara i höst.
Så givetvis kommer vi behöva fler ledare, så om du eller någon du känner skulle behöva något kul och givande att göra , hör av dig.
Vi kommer åka på läger i sommar, vi skall till Kopparbo i dalarna i början på augusti, så håll utkik i mailboxen de närmsta dagarna